Shop Mobile More Submit  Join Login
Ganon Style by MichaelMayne Ganon Style by MichaelMayne
This struck me the other day and I had to roll with it, partly because it was too awesome not to do, and partly because I could use some fresh new prints for my next convention.

The crazy thing is I just uploaded this as my Facebook cover photo last night, right before going to sleep, and woke up today to find my friend had posted it on Reddit and it rocketed to #1 overnight…! Mind: blown. So thanks to my buddy Shane, and thanks to Reddit for taking so kindly to it already!

EDIT
Uploaded a PNG of the file instead. Higher quality!

:star:
:bulletred:Now available as a shirt and sticker design on RedBubble!:bulletred:
Click HERE to hop over to the store and get one for yourself!
:star:

Closeup of Tingle…
Add a Comment:
 
:iconthe-max765:
The-Max765 Featured By Owner Jun 22, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Link scrambling away from pedo-Tingle makes this like 10x better!:rofl:
Reply
:iconabsolfusion:
absolfusion Featured By Owner May 26, 2015
I know that's zelda but her face looks exactly like aryll
Reply
:iconshadowinsmash:
ShadowInSmash Featured By Owner Apr 24, 2015  Student General Artist
This is both hilarious and terrifying... love it!
Reply
:iconairazone:
Airazone Featured By Owner Apr 24, 2015  Hobbyist Digital Artist
THIS NEEDS TO BE A THING!!!
Reply
:iconkinglyfaults:
KinglyFaults Featured By Owner Apr 23, 2015  Hobbyist General Artist
omg link xD
Reply
:iconlunathearticfoxx:
LUNAtheARTICFOXX Featured By Owner Apr 23, 2015  Hobbyist Traditional Artist
RUN LINK RUN!!!! XD
Reply
:iconfionaxjeremy:
FionaXJeremy Featured By Owner Apr 23, 2015  Hobbyist Digital Artist
If this was in the games XD
Reply
:icontortwag:
Tortwag Featured By Owner Apr 23, 2015  Student Digital Artist
...I...I want it. ...I...I want a shirt of that. This... This is amazing :O
Reply
:iconsubzerochimera:
SubzeroChimera Featured By Owner Apr 22, 2015
Still relevant!
Reply
:iconrandomperson1310:
RandomPerson1310 Featured By Owner Apr 22, 2015
That made me laugh.
Reply
:iconsuineko30monoki:
Suineko30Monoki Featured By Owner Apr 22, 2015  Hobbyist Digital Artist
Oh my glob...yes.
10/10 I wish it was animated. xD
Reply
:iconshadowwolf6785:
ShadowWolf6785 Featured By Owner Apr 21, 2015  Hobbyist General Artist
That's right, Link. Just crawl out of there as fast as ya can, bud. XD
Reply
:iconclevermessenger:
CleverMessenger Featured By Owner Apr 21, 2015  Student Traditional Artist
I'm not sure how I feel about this! It's really good though~
Reply
:iconrobotcricket:
robotcricket Featured By Owner Feb 20, 2015
Awesome dude!
Reply
:icondark-anmut:
Dark-Anmut Featured By Owner Nov 4, 2014  Professional Digital Artist
Lol, nicely done! ^^
Reply
:iconuren-arionn:
Uren-Arionn Featured By Owner Oct 20, 2014
So cute ^^
Reply
:iconvoltor07:
Voltor07 Featured By Owner Aug 8, 2014  Hobbyist General Artist
I'd watch that music video...
Reply
:iconbecky0220:
becky0220 Featured By Owner Jul 22, 2014  Hobbyist Filmographer
Wow. Forgot about this wonderful art ><
Reply
:iconluckyducky12:
Luckyducky12 Featured By Owner Jun 9, 2014  Hobbyist General Artist
oh hey! i forgot about this!

this has to be the greatest thing on DA!
Reply
:icondracophobos:
DracoPhobos Featured By Owner May 26, 2014  Student General Artist
lol
Reply
:iconetoiledutigre:
Etoiledutigre Featured By Owner May 20, 2014  Student Writer
So funny!
Reply
:iconmompop26isback:
mompop26isback Featured By Owner Apr 12, 2014
Link's like: OH FUCK MY EYES! PLEASE HELP!
Reply
:iconxandermartin98:
xandermartin98 Featured By Owner Mar 13, 2014  Student General Artist
WHOPPA GANON STYLE! :D
Reply
:iconviridianman:
ViridianMan Featured By Owner Jan 24, 2014
:D (Big Grin) 
Reply
:iconkobayashiriku:
KobayashiRiku Featured By Owner Jan 11, 2014  Student Traditional Artist
O_o What has been seen can not be unseen
Reply
:iconking1cheetah:
King1cheetah Featured By Owner Dec 3, 2013
:D OMG LOL Love :happybounce: Heart La la la la 
Reply
:iconkr-whalen:
KR-Whalen Featured By Owner Oct 31, 2013  Professional Traditional Artist
Internet won.
Reply
:iconaruhie:
Aruhie Featured By Owner Oct 16, 2013  Hobbyist Artist
jajajajjaj :D (Big Grin) 
Reply
:iconbluboiart:
BluBoiArt Featured By Owner Oct 6, 2013  Professional Traditional Artist
LOL lol LOL this is hilarious, the funniest part is Link has the look of horror on his face because he cannot escape BRILLIANT!!
Reply
:iconantaus:
Antaus Featured By Owner Sep 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
*gives a thumbs up then falls over laughing*
Reply
:iconlobosuave:
LOBOsuave Featured By Owner Sep 8, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I see, you sir, have some dosage of awesome in you.
Reply
:iconirondino:
IronDino Featured By Owner Sep 6, 2013
The most amazing thing ever.

I can't think of anything better.

Nothing.
Reply
:iconbubbaz85:
BubbaZ85 Featured By Owner Aug 31, 2013  Hobbyist General Artist
:iconganonlaplz:
Reply
:iconph03n1x-warr1or-z:
Ph03n1x-Warr1or-Z Featured By Owner Aug 9, 2013
Freaking hilarious! LOL   Awesome job with the lineart and colors and expressions.  Keep up the good work!
Reply
:icondragonspice101:
Dragonspice101 Featured By Owner Aug 7, 2013  Student Digital Artist
XD
Reply
:iconkyubiman:
kyubiman Featured By Owner Aug 1, 2013  Student
Pfft! That made me laugh!
Reply
:iconcherryangel-star:
CherryAngel-Star Featured By Owner Jun 10, 2013  Hobbyist General Artist
OMG, this is sooo hilarious!! xD :XD: I love this!
Reply
:iconekknight:
EKKnight Featured By Owner May 26, 2013  Hobbyist Writer
haha this is so funny
Reply
:iconelectroniccyborg:
ElectronicCyborg Featured By Owner May 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
I would be scared too if tingle was going to hump above me!
Reply
:icondreamer-of-magic:
Dreamer-of-Magic Featured By Owner May 15, 2013   General Artist
Holy crap i cannot stop laughing. :clap:
Reply
:iconbthr-zero-x:
BTHR-Zero-X Featured By Owner May 11, 2013  Professional General Artist
OMG I Love thing, and Tingle :heart: love that guy
Reply
:iconthedarkxelloss:
TheDarkXelloss Featured By Owner May 3, 2013  Hobbyist Digital Artist
I loved this ahahahahhahahahahah it's so funny!!
Reply
:iconlysithea-caleya:
Lysithea-Caleya Featured By Owner Apr 30, 2013
haha very funny :D
Reply
:iconice-sedros:
Ice-sedros Featured By Owner Apr 24, 2013
winning.
Reply
:iconsteam-maiden:
Steam-maiden Featured By Owner Apr 18, 2013  Student General Artist
lol nice! XD I nearly died laughing when I saw Tingle XD
Reply
:iconpencilrogue:
PencilRogue Featured By Owner Mar 30, 2013
I saw this and knew that my life was pretty much complete.
Reply
:icontsuki222:
Tsuki222 Featured By Owner Mar 16, 2013
This is awesome beyond words....
Reply
:iconshaddo-angel:
Shaddo-angel Featured By Owner Mar 13, 2013  Hobbyist Traditional Artist
this is so cool and so funny....amazing job. u made my day ... :D
Reply
:icongandalfrrune:
GandalfrRune Featured By Owner Mar 9, 2013
I love Link's expression.... PRICELESS!!!!!!!!
Reply
:iconbrittneyofhyrule:
BrittneyofHyrule Featured By Owner Mar 9, 2013  Hobbyist Traditional Artist
WTH LOL
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1188 × 756




Details

Submitted on
October 1, 2012
Image Size
484 KB
Resolution
1188×756
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
97,550 (1 today)
Favourites
9,620 (who?)
Comments
1,385
Downloads
5,146
×